onsdag 7 december 2011

Vetevärmare

Den senaste veckan har jag sytt vetevärmare på löpande band. Det började med att jag såg en stor vetevärmare som jag ville göra till svärmor. Hon har ofta ont i ryggen och jag tyckte det verkade bra med en stor vetevärmare som hon kan lägga som en dyna under ryggen. När den var klar var jag och sambon så nyfikna att vi var tvungna att prova den. Den var helt gudomligt skön. När jag får tid över och hinner få hem mer tyg ska jag göra en som vi kan ha här hemma också.

Det har även blivit några vanliga vetevärmare. En av dem fick genast ett nytt hem hos vår väns mamma. Jag har lagt ut en av dem på tradera för att de om det finns något intresse, nu väntar jag med spänning. När jag får tid över ska jag göra enfärgade ytterpåsar och se om jag kan trycka något på dem. Jag har gjort två små enfärgade hjärtan jag kan öva på. Det ska bli intressant att se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar