lördag 3 december 2011

Problem med gjutningen

Nyligen testade jag en ny och lite finare betong för att slippa så mycket lyftbubblor i mina saker. Det blev både bra och dåligt. I den ena formen så blev det jättebra och den andra så fastnade betongen och gick inte att få ut. Min fina form är nu oanvändbar och jag är lite deppig över det. Jag letar nu för fullt efter någon form av betonglösare som kan användas för att rädda formen. Ibland är det tur att man är envis och inte ger upp så lätt. Om jag ska vara lite mer positiv så har jag i alla fall lyckats sälja ett av mina Tic Tac Toe spel.

Så här innan jul har jag även passat på att sy lite vetevärmare.  Det kommer lite bilder på dessa senare. Förhoppningsvis lyckas jag pyssla klart med det sista ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar