onsdag 1 februari 2012

Baby Converse

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen. Efter jul och nyår passade vi på att boka en resa till min födelsedag. Så den i slutet av januari begav vi oss till Gran Canaria där vi njöt av lite varmare väder i en vecka. Det var välbehövligt med lite sol, men det har varit svårt att komma in i alla vardagssysslor efter all denna ledighet. Jag minns inte att det var såhär stressigt att hinna med allt. Kanske är det därför som pyssellusten inte riktigt har infunnit sig.

Men jag tänkte att jag ändå kunde visa en bild på de söta små baby conversen som jag virkade till mitt kusinbarn i höstas. Tyvärr var de nästan för små redan när de leverades, men jag skyller det på att jag har väldigt liten erfarenhet av bebisfötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar