fredag 21 oktober 2011

Anna Viktoria

Redan nu i oktober har julpyntet åkt fram i många butiker och till och med jag som verkligen älskar och njuter av julen kan nog tycka att det är lite tidigt. Någonstans i mitten på november vore lagom. Då kan man sedan frossa i julstämmning hela vägen fram till julhelgen.

Förra året fick jag två fina muggar med dalahästar från Anna Viktora av min moster. Jag har letat efter en återförsäljare här i stan, men inte hittat någon och det har bara inte blivit av att köpa dem på nätet. Jag skulle nämligen vilja ha två med älgar och två med renar också. Anna Viktoria har även även skålar, brickor och ljushållare i samma design. Såg nyss att de även hade tagit fram muggar med handtag. Synd bara att mina första inte har det, för nu skulle det ju inte matcha om jag köpte de andra med handtag. Det är ju ibland lite svårt inte bränna händerna när muggarna saknar handtag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar